Mennyivel a vizsgálati időpont előtt érdemes megjelenni?
Az adategyeztetés és bejelentkezés miatt érdemes 15 perccel korábban érkezni.
Elkísérhetnek-e a családtagok, rokonok a vizsgálatokra?
Természetesen, a vizsgálatok időtartama alatt kényelmes ügyfélváróink a kísérők rendelkezésére állnak.
Mennyi idővel előbb kell lemondanom az időpontomat, ha nem tudok eljönni a vizsgálatra?
Kérjük legalább 48 órával a vizsgálat előtt lemondani az időpontot, hogy a felszabaduló helyeket más páciensek számára felajánlhassuk.
Kinek a nevén kell bejelentkezni, ha más veszi igénybe a vizsgálatot?
Mindig az orvosi vizsgálatra érkező személy nevére kérjen időpontot.
Külföldi páciensek milyen feltételekkel jöhetnek a rendelésekre?
Nincsenek külön feltételek, azonosan látjuk el pácienseinket bárhonnan is érkeztek, minden szolgáltatásunk igénybe vehető, azonban vízum kiadásához szükséges igazolásokat NEM tudunk kiállítani.
Milyen iratokat kell magammal hoznom?
Kérjük, hogy egészségügyi dokumentációját, leleteit, valamint személyes iratait (személyi igazolvány, lakcímkártya, TAJ-kártya) hozza magával a vizsgálatra!
Szükségem van-e beutalóra a szakrendelések igénybevételéhez?
Nem szükséges beutalót hoznia.
E-mail-ben kaptam értesítést a vizsgálatra, de mégsem tudok megjelenni, mi a teendő?
Az info@medcity.hu elérhetőségre indított válasz e-mail-lel le tudja lemondani az időpontot legalább 48 órával korábban, illetve a központi telefonszámainkon +36-1-858-7021, +36 30 635 3550, +36 30 477 8780 is elér minket.
Van-e ruhatár?
Valamennyi rendelőnk külön kialakított öltözőhelyiséggel rendelkezik.
Van-e parkolási lehetőség?
Egészségközpontunk saját, ingyenesen igénybe vehető szabadtéri parkolóval rendelkezik.
Euróval lehet fizetni?
Jelenleg csak forintot tudunk elfogadni.
Szólnom kell-e előre, ha nem a saját nevemre kérem a számlát?
Kérjük, mindenképpen jelezze, mert a kiállítás után módosítani már nincs lehetőség.
Milyen fizetési módok állnak rendelkezésre?
- készpénzes/bankkártyás vásárlással
- egészségpénztári kártyával, ekkor a tag a kártyával kiegyenlíti a szolgáltatás ellenértékét
- egészségpénztári tagság esetén készpénzes/bankkártyás vásárlással, ekkor a pénztártag megelőlegezi a szolgáltatás összegét, melyet a pénztár utólag, a tag igénylése alapján kiegyenlít.
Ha máshonnan hozok CD-t az MR/CT vizsgálatomról, meg tudják-e nézni?
Igen, azonban előfordulhat, hogy informatikai biztonsági okok miatt egy CD lejátszása nem engedélyezett, ilyen esetben a CD-t az orvosnál kell hagyni, aki az informatikai osztály segítségével tudja megtekinteni azt. A CD-t természetesen a kontroll vizsgálat során a páciens visszakapja.
Van lehetőség konzultációt kérni az orvosoktól, ha a beteg nem jön el, csak a leleteit hozzuk vagy küldjük?
Nincs, mert a személyes orvosi konzultáció nélkül szakmailag pontos válasz a problémára nem adható, vizsgálat nélkül diagnózist nem állíthat fel az orvos.
Kaptam egy leletet, de nem értem teljesen.
Kérjük keresse fel a vizsgálatot elrendelő szakorvost, illetve kérjen időpontot egy szakorvosi konzultációra. Valamint érdemes átnézni a labort előíró szakorvosi véleményt is, mert azon nagyon gyakran szerepel, hogy mik a további teendők.
A leleteket, amik itt készülnek, látja-e az orvos, vagy nekem kell kérnem egy példányt belőle és behozni?
Látja az orvos, nem szükséges külön hozni.
Merre találok legközelebb gyógyszertárat/bankautomatát/büfét?
Legközelebbi gyógyszertárak a Megyeri úton illetve az Auchan üzletsorán találhatóak, az OTP Bank automatája megtalálható LIDL üzlet bejáratánál. A recepcióval szemben található étel-és italautomaták szolgálják a várakozók kényelmét.